Stiu ca am speriat ceva lume la viata mea cu iubirile mele care o dadeau in obsesii, si imi placea sa fac asta si eram chiar mandra, dar asta parca le intrece pe toate. Am gasit un document scris in clasa a 12-a care se cheama “Uite asa as vrea eu sa arate subiectele de la BAC”
Uite ca a venit si momentul in care sa ma sperii chiar si pe mine : ))

–––––––––––––––––-

Uite asa as vrea eu sa arate subiectele de la BAC

Scrie raspunsul la fiecare din urmatoarele intrebari:

Vita de Vie a luat nastere in anul……

Primul vocal al formatiei Vita de Vie a fost…….

Lansarea albumului „Doi” a avut loc pe data de:

a) 20 mai 2001

b)16 noiembrie 2002

Ziua de nastere a lui Adrian Despot este pe data de:

a) 27 februarie

b) 21 martie

c) 2 noiembrie

d) 18 decembrie

e) 19 august

Ultimul membu care a parasit formatia se numeste……..

Andreea Talmazan a inceput colaborarea cu Vita de Vie in anul…………., inlocuindu-l ulterior pe………….

A doua piesa de pe primul album este……..

Prima piesa de pe ultimul album este……….

Ultima piesa de pe al treilea album este……..

Jumatetea de album scos de Vita de Vie impreuna cu Timpuri Noi se numeste…….

Clipul de la Varza a fost filmat la….

Primul videoclip Vita de Vie a fost facut la piesa……….

Urmatorul album Vita de Vie se va numi………….

In clip la „Vinolamine” apar si baietii de la………..

Emisiunea produsa de Sorin Danescu si Adrian Despot se numeste………

Prima melodie Vita de Vie difuzata la radio a fost……………..

Primul radio care a difuzat Vita de Vie se numeste……………….

Melodia dedicata lui Jojo, fostul chitarist, se numeste………….

Al treilea single de pe albumul „Doi” este……………………

Clipul piesei „Basul si cu toba mare” este regizat de………………

Enumera trei formatii care au inregistrat in studioul VDV Music: ……………..

Enumera trei DJ cu care a colaborat Vita de Vie: ………..

Enumera trei formatii parodiate de Vita de Vie in piesa „Vinolamine” …………..

Scrie titlul unui videoclip care a fost interzis de CNA si titlul unui videoclip cenzurat provizoriu de ei:……………

Explica semnificatia unei figuri de stil identificate in versurile: ” Am rupt din vise uscate forme mari si colorate pentru haina mea
Sa ma invelesc cu ea cand este frig”

Motiveaza apartenenta formatiei la stilul de muzica abordat, prin prezentarea a doua trasaturi specifice.

Scrie un text argumentativ de minim doua pagini in care sa-ti exprimi opinia despre urmatoarele versuri: „Mai am o dorinta, e una normala Daca-i cu putinta as vrea sa fie o varza legala Lumea se schimba si ea, e mai pasnica asa Daca soldatii ar fuma n-ar mai bombarda si masacra.”

–––––––

Acestea fiind spuse, e incredibil cum dupa atatea mii de ascultari inca ma simt intr-un fel cand ascult Vita de Vie – in felul ala care trezeste in tine ce credeai ca nu mai e si te convinge ca muzica aia esti tu.
Chiar daca obsesia a disparut, iubirea e tot acolo si acolo ramane.

Comentarii
  1. deea spune:

    :)):))…si cand ziceai ca ajungi in ministerul invatamantului, sa bagi subiectele astea in programa de bac? 😀 ….de prefgerat e sa ajungi pana la sfarsitul anului acesta ca sa dau si yo un bac NORMAL :)):))
    ….pe bune,bacul tau e mai normal decat ce dau eu….si e mult mai tare 😀

Lasă un răspuns

