Am sarabtorit multe mici detalii de-a lungul timpului pentru ca imi place sa sarbatoresc, sa tin minte date, sa sa nu uit si sa nu ii las nici pe ceilalti sa uite, nu neaparat sarbatoarea in sine cat ideea de timp care trece intr-un fel care te face sa te simti mai bogat sufleteste, recunostinta fata de ce am primit sau mi s-a intamplat, lucruri care au inceput acum „fix atata timp” , si care de cele mai multe ori inca se intampla.
Am sarbatorit multe de cand ma stiu – lansari de albume, nu stiu cati ani de cand l-am cunoscut pe X, atatia ani de cand am fost prima data in orasul Y, un deceniu de cand am cunoscut Vita de Vie, nu stiu cate numere de concerte, atatia ani de la o lansare, atatia de la Rolling Stones, ziua Cortului, ziua grupului, ziua VDV Camp-ului, ziua liceului,

… dar niciodata ziua de azi.

In anul care a trecut probabil ca cei mai multi dintre voi nu au mai auzit nimic de mine, altii au incercat si nu au reusit, altii cred ca fug mereu spre altceva, cu siguranta cei apropiati au o mare lista cu ce am facut si ce nu am facut bine, si nu stiu dar banuiesc ca fiecare are o parere.

Parerea mea e ca fiecare lucru care mi se intampla sau nu, fiecare perioada indiferent cat de spectaculoasa sau mai putin se arata, intr-un final se dovedeste a fi oricum parte dintr-o poveste spectaculoasa. Si oricat de fara sens par niste lucruri azi, peste un timp sensul devine foarte clar pentru toata lumea.
Lucrurile au mers foarte bine pe toate planurile toata viata mea, numai ca… pe rand. Iar anul asta a fost randul… care a fost 🙂 Se pare ca nu stiu sau nu pot sau nu vreau sa fac mai multe deodata, si cand descopar ceva care imi place foarte mult renunt la orice altceva care ar putea sa imi placa. Asta a fost un lucru pe care eram foarte curioasa sa il fac de multa vreme si de care nu prea credeam ca sunt capabila sau ca o sa mi se intample asa cum vreau eu. Si pentru mine, un an, chiar E Mult, iar azi am o lista de dorinte putin mai completa.

Si mai cred ca imi e dor de voi, de toti, si de toate.

Asta e inregistrarea de la o piesa care s-a intamplat pentru prima data live chiar in aceeasi seara si in acelasi loc. A fost un moment intens din toate punctele de vedere, nu doar din punctul de vedere al muzicii ci al vietii careia ii serveste drept coloana sonora. Piesa m-a facut sa calatoresc prin toata viata mea si prin prezent, si de atunci a aparut fara sa ma astept, in fiecare moment trait mai intens decat de obicei. Cred ca a fost cel mai mult ascultata dintre toate anul acesta, mai mult singura decat in grupuri dar tot cu o mare incarcatura.

E ciudat ca AZI sunt recunoscatoare pentru ceva care nu are nici o legatura cu Vita de Vie dar totusi nu s-ar fi intamplat daca nu era Vita de Vie… asa cum foarte multe nu s-ar fi intamplat.

Comentarii
  1. Alex Serban spune:

    Vorbesti frumos despre intamplarile frumoase din viata ta, pe care ti le doresc in continuare si sa fie si mai frumoase cat mai multi ani de acum inainte.
    Si nu in ultimul rand TRAIASCA MUZICA!

Lasă un răspuns

