noradora3

O scurta lista cu primele imagini care imi vin in minte din primii mei ani de viata:

  • un tractoras rosu cazand pe scari de la etajul 3
  • prietena cea mai buna alergand si strigand „Nolaaaa”
  • 100 de gume Cindy
  • o piesa de teatru cu niste oameni rastigniti pe 3 cruci
  • o fata mica si frumasa plangand dupa un iepuras aruncat peste un gardproduct-404356
  •  o masina goala si multa lume adunata in jurul ei
  •  o gradinita cu papusi de lemn foarte ciudate
  •  o educatoare cu parul mare
  • o groapa mare cu multi catei mici in ea
  •  guma cu surprize din Jurassic Park, guma Turbo si Wrigley’s Spearmint
  • vreo 15 jucarii din plus cu care dormeam in pat
  • o teava mare si gri + un gard alb + un teren de fotbal
  •  un barbat interesant care asculta muzica fara versuri si care avea un paianjan mare cat tot tavanul
  •  cei mai colorati adidasi din lume cu foarte mult nisip in ei
  •  un tobogan din fier spart pe undeva pe la sfarsit
  •  o gradina imensa cu flori care se chemau gura leului
  • doua roluri si doua costume numite „Margarete” si „Macrosu”
  • multi oameni pletosi adunati intr-o camera, parfum, tigari si multe cuvinte pe care nu le intelegeam
  • niste fulgi enormi de zapada, o sanie si o discutie interminabila intre doi adulti
  • geam aburit
  • un pick-up si niste versuri care mi se pareau extrem de amuzante si anume „astazNils Holgersson 05i iar la telejurnal am vazut cascaval”
  •  un fes rosu si niste saboti din lemn ca ai lui Nils Holgerson – primul meu „idol”
  • Stelute in genele ei
  • patut cu plasa alba

Sunt mai intense intamplarile in sine sau amintirile?

Oricum, eu ma simt fix aceeasi ca atunci, singura diferenta e ca acum am 22.

Comentarii
  1. bubu spune:

    si eu am facut asta pe blog la mine dar cu ce mancam noi cand eram mai mici. de genu pufarine si silvana si alte chestii de genu:)

Lasă un răspuns

