E destul de greu sa tin un blog intr-o perioada asa de agitata ca asta, cu 3 calculatoare dintre care unul e laptop si sta toata lumea la el, celalalt e cu vedere la ochii lumii, iar al meu care e pus intr-o pozitie mai acceptabila pentru scris, e aproape mort.

Ca sa pot sa scriu am nevoie de multe conditii si confort.

Mi-a venit acum ideea sa mai postez ceva cand am dat de o poezie care mi-a placut foarte mult si pe care o citesc cam o data pe an si de fiecare data o vad altfel.

Si inca una, aia de cand eram eu mica, nu stiu de ce dar am impresia ca feul in care e scrisa mi-a modelat putin … viata e mult spus, dar macar visele si aspiratiile si imaginatia. Daca stau sa ma gandesc ce anume are special, habar n-am. Dar am imaginea clara in minte despre tot ce se intampla acolo. Printre altele vad un cartier de vis, cu multa personalitate, un felinar din ala de pe strada foarte luminos unde se pot vedea fulgii de zapada intr-o forma mai ciudata si senzatia destul de accentuata ca am trait experienta aia candva demult. Asta e poezia, daca aveti si voi altele care v-au placut in mod special, lasati un comment cu titlul si autorul.

Lasă un răspuns

