Discutie intre bunica-mea si bunica-miu:

Ea: mai Nora, mosul asta a inebunit

El: taci (dandu-i o palma la cur) mai babo ca anu asta facem nunta de aur!

Discutie intre verisorii mei mici:

Tudor: Michael Jackson vrea sa salvam planeta?

Ioana: da… cred ca da

Tudor: si daca salvam planeta il salvam si pe el?

Ioana: el a murit deja. dar tu vrei sa salvezi planeta?

Tudor: care planeta?

Ioana: planeta Pamant

Tudor: Aaa, nu. Eu nu vreau sa mor. Macar 100 de ani sa traiesc.

tot Tudor: auzi… dar de ce moartea e infinita?

Ioana: nu stiu

Anto (mama lor, strigand din bucatarie): Mai, iar vorbiti despre moarte?

Tudor: ce urmeaza dupa infinit?

Ioana: infinit 2

Tudor: dumnezeu stie cand o sa murim?

Ioana: …??

Tudor: eu stiu cum arata Dumnezeu. Are parul lung, alb, si e imbracat cu niste haine groase.

Ioana: eu stiu cum arati tu de fapt. Tu esti un copil-copac.

Tudor: ba nu, tu esti o super nepoliticoasa. O sa te ia la puscarie!

Ioana: si tu ai sa ajungi in iad

Tudor: heeeeeeeei reao! nu-mi plac vorbele despre mine cand ajung in iad!

Comentarii
  1. ema spune:

    supertare! am ras cu lacrimi…

Lasă un răspuns

