In 2001 cand i-am ascultat prima oara, mi s-au parut niste copii care se joaca si ei de-a muzica. Mi-au placut dar niciodata nu i-am tratat cu prea mult respect si nu i-am luat foarte in serios.

Acum ceva vreme, dupa 7 ani pauza, am fost la un concert cu ei si atmosfera de acolo m-a facut sa ii ascult mai atent. Initial singurul album care mi-a placut a fost Toxic, De la o vreme am inceput sa ascult cu mai mare atentie si Broken Trust.

Imi place mai mult Toxic decat Broken Trust, mi se pare mai expresiv, poate pentru ca am prejudecati legate de limba in care canta o trupa romaneasca proportional cu sinceritatea acesteia.

Mai au si alte albume in afara de astea doua?

Oricum au ceva special si personal AB4 astia, piesa mea preferata ramane Hol, nu doar pentru linia melodica ci si pentru versurile foarte fine si vii.

Multumesc AB4 pentru aceasta melodie 🙂 si abia astept Tuborg Green Fest ca sa ii ascult si sa ii VAD!

Lasă un răspuns

