Am o mica gramada de oameni despre care vreau sa povestesc, pentru ca fiecare din ei sunt ca o carte geniala, si fiecare din ei au lasat in mine cate o parte din ei. Pe unii ii cunosc bine, pe unii foarte bine, altii sunt doar rezultatul imaginatiei sau intuitiei? mele. Sunt cam 10-15 oameni pe care i-am intalnit in viata mea, mai trecatori sau mai putin trecatori, fara de care nu as fi fost la fel acum. Uneori imi vine sa le ridic cate o statuie pentru ca, lasand deoparte multiplele depresii si indoieli din ultima vreme, sunt foarte bucuroasa si mandra de mine si de viata mea de pana acum. Pe termen lung, nu am nimic de reprosat.

Blogul este un loc in care pot vorbi in fata lumii, pot spune lucruri pe care vreau sa le stie toata lumea fara sa oblig pe nimeni la nimic, e un loc in care pot sa-mi dezvolt imaginatia, in care ma relaxez, si chiar sunt mandara ca in tara la noi a luat asa o amploare chestia asta. E un salt in comunicare.

Aici e locul in care am ales sa ii omagiez pe acesti oameni, la un moment dat. S-ar putea sa ia ceva timp, o sa fie greu pentru ca cu unii sunt certata, cu altii nu am mai stat de vorba de mult timp, cu altii am racit relatiile, pe altii nu-i mai suport :)) dar o sa fie intr-o zi.

Nu stiu de ce, inca mai cred in sinea mea ca exista un om fara defecte, o persoana care sa fie fix ce astept eu, o persoana a carei defecte sa nu conteze atat de tare cand ma uit la calitati si totusi sa nu fie ceva fictiv.
Deja ma pierd in detalii.
Va urma.
O sa fie ca la premiile Oscar.

Lasă un răspuns

