Who found out that nothing can capture a heart like a melody can? Well, whoever it was, Im a fan

Posted: August 24, 2009 in Muzica pe care vreau sa o asculti
Etichete:, , , , , , , , , , , , , ,

Din intamplare mi-am dat seama ca anul asta se implinesc 10 ani de cand scriu. Ar trebui sa tin un speech, sa primesc vreun premiu?

Ma simt de parca as fi primit un premiu de cand am descoperit o melodie si recunosc ca de foarte putine ori mi s-a intamplat sa simt ca m-am schimbat si sa las ceva sa ma schimbe. De obicei muzica, oamenii, toate intamplarile, ca sa ajunga la mine trec prin mai multe incercari, analize; eu imi imaginez o casa mare cu multe camere prin care trebuie sa treci ca sa ajungi intr-o anumita camera. De data asta a ajuns direct la mine si am absorbit-o cu fiecare milimentru din mine, si din acel moment am simtit ca sunt altfel, am inceput sa ascult altfel muzica, sa vad altfel oamenii, obiectele, si chiar sa am brusc o atractie pentru un alt fel de muzica pe care pana acum nu am vrut sa o bag in seama. Si cand spun lucrurile astea ma refer la fapte si nu doar la nsite idei.

Nu am sa va spun care e acea melodie pentru ca pur si simplu imi e foarte rusine ca am ascultat-o de atatea ori si am lasat-o sa treaca pe langa urechile mele cu toate ca s-a nascut in acelasi an in care m-am nascut eu.

Dar in schimb am sa va arat prima mea melodie preferata.

Lasă un răspuns

