Anii de facultate s-au terminat si parca o data cu ei, ma simt obligata sa dau refresh si altor capitole ale vietii mele.

Au fost morti, nu am facut nimic nou, m-am „bucurestenizat”, m-am obisnuit cu lucrurile care alta data mi se pareau extraordinare, am ajuns sa intarzii la concerte in Bucuresti cand cu cativa ani in urma ajungeam la timp de la Galati in alte orase. Am renuntat sa mai vad acea sclipire din personalitatea oamenilor. Nu stiu de ce, poate ca Bucurestiul nu e chiar asa cum mi-am imaginat eu, inca nu imi dau seama, mai am de cunoscut pana sa trag o concluzie. Dar am asa senzatia, ca in tot amestecul ala de oameni, nu mai poti lega prietenii serioase, totul e trecator, superficial, lipsit de autenticitate. Poate nu e asa. Ramane de vazut. Daca e asa, am sa plec si gata, ca doar n-am sa schimb eu un oras intreg :)) sau cine stie.

In ultimele luni de stat in camin am aflat ca in acesti 3 ani am stat in camera cu 2 nebune. La propriu. Una cu acte, alta fara.
Nebuna cu acte a fost adusa in camera la noi din intamplare, pentru ca alta colega de-a noastra plecase. Ca sa o caracterizez in cateva cuvinte: 22 de ani, par pe picioare si pe tot corpul lasat la crescut, umeri de barbat, vorbea cu clanta, sau singura, dansa, arunca obiecte din camera cand i se parea ca sunt murdare… de fapt nu, nu are nici un rost sa povestesc atata timp cat nu o cunoasteti in persoana.
A doua nebuna. Foarte greu de detectat, cel putin pentru mine a fost greu. Am fost prietene foarte bune, o persoana foarte interesanta si complexa, inteligenta, cu o viata agitata care demonstreaza cat de extraordinara e ea ca persoana. In final am aflat ca aproape tot ce ne spusese despre ea nu era adevarat. Ba mai mult de atat, era exact invers :)) Si chiar si dupa ce am avut dovada palpabila ca minte de dimineata pana seara, cand vorbea cu mine era atat de convingatoare incat aveam senzatia ca spune adevarul. Plangea. De fapt ii venea sa planga dar se abtinea. Si in timpul asta imi spunea lucruri de genul „pe tine nu te cheama Nora, te cheama Vasilica, crede-ma”. Asa am tras concluzia ca e nebuna, ca poate crede si ea tot ce spune sau ca are oricum o problema foarte grava de personalitate din moment ce minciuna e singura ei valoare. Sfarsitul: ca la tigani. Amenintari, planuri diaboloice, injuraturi, blesteme… si cate si mai cate or mai fi fost.

Ca o incheiere a unui capitol, ca si simbol a ceea ce am trait in putinii ani de studentie, acest capitol a fost sters si nu voi mai avea acces la el niciodata. Jurnalul din timpul facultatii, poze, tot felul de lucruri. Tot ce aveam in calculator a fost confiscat de a doua nebuna – Beghi (prescurtarea de la Bagaboanta). La muzica as fi vrut oricum sa renunt, era aceeasi de atata vreme dar niciodata nu ma induram sa o sterg si sa o iau de la capat. Pozele, majoritatea la care tin le aveam in calculatorul de la Galati, tot ce am facut inainte sa incep facultatea. Restul, cele din timpul facultatii, au fost stranse de mine din mai multe locuri de-a lungul timpului, acum s-au imprastiat la loc. Dar nici nu le mai vreau. Sa o termin naibii cu facultatea si cu perioada asta de tot cacatul.

M-am mutat de la camin la apartament, in zona in care se petrece actiunea din poezia mea preferata de cand eram mica.

Urmeaza sa ma angajez undeva, habar n-am unde, nu sunt prea optimista.

In ultimul an am stat pe loc, sau cel putin asa mi se pare mie. Nu am invatat nimic, si nici nu am mai vrut nimic. Dar asa cum orice lucru bun se termina, si orice lucru rau se termina. De acum inainte o sa urmeze o perioada grea, dar in care macar am sa fiu obligata sa fac ceva. Chiar si incercarea de a face lucruri te imbogateste cu ceva.

In ceea ce priveste relatia mea cu oamenii,

Nu ma mai tem de singuratate.

Imi pasa, dar … nu ma mai intereseaza.

Ce nu imi este mie foarte clar e daca asta e un inceput sau un sfarsit.

Lasă un răspuns

